tirsdag 12. april 2011

Hvilke blogger jeg leser

Tenkte å fortelle dere hvilke blogger jeg liker, og hvorfor jeg liker dem. Håper dere går inn på de forskjellige bloggene, og forstår hva jeg mener.

Caroline/fotballfruen
Caroline er 24 år gammel blogger, som blogger om trening, kosthold og om hverdags livet. Hun er gift med fotball spilleren Lars-Kristian som spiller på Lillestrøm. Hvorfor jeg leser bloggen hennes, er fordi jeg liker bildene hennes. Hun har også mange kjekke kosthold tips og har en positivt innstilling på livet og prøver å se ting på den lyse siden. Har fått masse inspirasjoner fra hennes blogg, liker også at bloggen er fin og greit satt opp. Anbefales!













Ida Fladen
Ida Fladen, også kjent som Nrj Ida. Ida er morsom jente som forteller akkurat det hun mener. På bloggen legger hun ut hverdagen sin som en radio jente. Hvorfor jeg liker bloggen til Ida, er nok fordi jeg liker hennes meninger på ting. Hun har også kjekke bilder, hun legger også ut når ting er ikke helt greit og når ting er helt på topp! Anbefales











Kong Halvor
Halvor er en kul gutt han. Kongen av Briskeby. Han er noe for seg selv, han er morsom, gal og veldig kul. Hvordan kan jeg beskrive Halvor da? hmm, han har en pusekatt som heter Rambo. Han bruker masse penger på unødvendige ting. Han liker å ta selvbilder... Naken....men dekker alltid sine private deler med forskjellige ting.....
Hvorfor jeg liker bloggen hans er nok fordi han har en helt ubeskrivelig måte å tenke på, en måte som er humoristisk. På den bloggen, får du lest om hverdags livet til Kongen, paradise hotel fakta ..Vært en tur innom. 


Linnéa Myhre
Linnéa er noe for seg selv hun også, hun setter fokus på alt det negative inne på bloggen sin. Hun sier det hun mener, og er fast bestemt på akkurat den meningen. Hun har også en morsom måte å ta bilder av seg selv på, pluss er hun nydelig. Hun er ihvertfall ikke en rosablogger, hun legger ut ''stygge'' bilder av seg selv, tar ikke outfit bilder. Hun liker å blogge om hvor fælt liver hennes er. Hun har også fuglen twitter, som er glad i henne....
Hvorfor jeg liker bloggen hennes, er nok fordi jeg elsker måten hun tråkker ned på andre, hvordan hun framstiller seg selv på den negative siden, at hun ikke bryr seg om hva andre mener om henne og livet hennes.






Kenneth Olsen
Kenneth Olsen er norsk blogger, som blogger fra livet i New York. I New York studere han markedsføring, tror jeg. Han har en god smak på musikk, liker også den kule kle stilen hans. Han redigere bildene sine på en kul måte, han lager også noen kule videoer. I det siste har det blitt en del mobilopplastinger, det er vell travelt å gå på skole i New York. Han fester mye og er veldig rik....
Hvorfor jeg liker bloggen hans er fordi han har god blogg, hvor han legger ut kule bilder, bra videoer, bra tekster også får man en liten smakebit av New York, som jeg liker veldig godt.  
















Kjetil Lundestein
Kjetil er 20 år gammel gutt som kommer fra Oppegård som er nærme Oslo. Bloggen handler om hverdagen hans, han har også bra musikk smak, bra bilder på bloggen sin, kul kle stil og har en bra skrive stil. Det som har betydd mye for meg med denne bloggen, er bildene. Bildene er fine og klare. Elsker å lese blogger, med masse bilder. Han har også en positiv innstilling på livet og ser det gode i folk.
Hvorfor jeg liker bloggen hans er fordi, jeg liker bildene, klestilen hans, musikk smaken og hvordan han blogger. Bloggen hans er alltid ryddig og det er alltid noe nytt på den.








Fortsettelse følger..

Noen av disse bloggene du leser?
og Hvilke blogger leser du?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar